Digor Kaymakamı Ahmed Tayyib Kahraman, Türk Telekom Yatılı Bölge Okulu’nda düzenlenen karne programına katıldı.
Öğrencilerin mutluluğuna ortak olan Kaymakam Kahraman, karne alan öğrencilerle bir araya gelerek başarı dileklerini iletti. Programda öğrencilere çeşitli tavsiyelerde bulunan Kahraman, yaz tatilini verimli geçirmeleri temennisinde bulunduÖğretmen ve okul idaresine emeklerinden dolayı teşekkür eden Kaymakam Kahraman, öğrencilerin eğitim hayatlarında başarılarının devamını diledi.
1
2





